mimikgold

Alla inlägg den 2 mars 2012

Av Sanna Carlsson - 2 mars 2012 11:59

Igår provkörde vi Tarzan och det gick bra, en liten dikeskörning fick vi med då han visst ville dit, haha.
Men annars skötte han sej bra och han är ju så härlig denna lilla ponny!  
Sen testkörde jag Mimik lite på vägen bara  och han är sitt rätta jag, hmmm.... Haha.
Tömkörde honom lite efteråt och usch han gick som en ko, ville inte alls igår, men han har gått så himla fint på slutet så får väl ta det då!
Han är ändå så fin min kära lilla ponny  

Sen äkte vi ju och hämtade hö och höbonden skulle bli sen så jag kom inte hem förrän vid åtta på kvällen så det blev 10 timmar i stallet.
Rätt trött och ont i kroppen  och somnade ovaggat, haha.


Här kommer bilden från igår, kanske inte det snyggaste, men den får duga!   
    

Ta vara på den fina vädret och njut av den friska luften!

/Sanna 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Nu kan ni följa shetlandsponnyn Mimik Gold i stallet, på träning och på tävlingsbanorna igen! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards