mimikgold

Direktlänk till inlägg 30 januari 2012

Abbi!

Av Sanna Carlsson - 30 januari 2012 12:32

Åååååååånej! Nu kommer jag bli fattig  
Jag, Fia och Villemo drar till Borlänge så Ville kan slänga sina nappar och köpa nåt roligt på barnen hus!
Sen drar vi till abiouse, ska köpa en täckespåse och längesen man var där så man kanske hittar lite.... hmmf... mycket mer   Haha.
Spännande!


Bild på Mimik och hans gamla medryttare Ida  

  

/Sanna

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sanna Carlsson - 26 mars 2012 19:29

Bytt blogg till:http://mylittleponies.blogg.se    (Kommer inte vara aktiv här)  ...

Av Sanna Carlsson - 4 mars 2012 11:00

Vilken tycker du är snyggast?Rösta på bästa headern!   Den jag redan har!   Headern nr 1!   Headern nr 2!   Headern nr 3!    /Sanna  ...

Av Sanna Carlsson - 2 mars 2012 11:59


Igår provkörde vi Tarzan och det gick bra, en liten dikeskörning fick vi med då han visst ville dit, haha.Men annars skötte han sej bra och han är ju så härlig denna lilla ponny!  Sen testkörde jag Mimik lite på vägen bara  och han är sitt rätta jag,...

Av Sanna Carlsson - 1 mars 2012 10:00


Dags att hämta hem hö nu igen!  Kingen ska få följa med, kul att han får följa med på lite.Har varit lite dåligt med det nu pga av all halka.Jag och Fia tänkte prova köra Tarzan lite idag och jag tänkte tömköra Mimik eller löshoppa honom, vi får se v...

Av Sanna Carlsson - 29 februari 2012 21:21

Förlåt för dålig uppdate, men har haft min gamla dator och den är så seg så har helt enkelt inte orkar blogga med den.Idag har det varit helt underbart väder så jag och Fia tog våra små ponnyer och tömkörde runt byn, vi tyckte dom behövde komma ut i ...

Presentation


Nu kan ni följa shetlandsponnyn Mimik Gold i stallet, på träning och på tävlingsbanorna igen! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards