mimikgold

Direktlänk till inlägg 20 november 2011

Sele och halmhämtning :)

Av Sanna Carlsson - 20 november 2011 11:50

  
Mimiks nya sele :)
Har inte spänt alla remmar ordentligt eftersom jag bara provade den, men jag bara älskar den!
   


Eller vad tycker ni?



Igår var vi och hämtade hem lite halm åt våra kusar och när vi lagomt kom till NÄSTAN säter
kläcker Fia, även kallad stallchefen ur sej att hon har sommar däck på den lilla lilla nästan inte
kallad lastbilen och det är SVINHALT ute!
Och det värsta av allt så gör hon det med ett leende på
läpparna, jag tänker och kanske till och med säger SATMARA?
Hon älskar att skrämma mej, det är nog det hon gillar mest, hum...  Haha!
Jaja, bra gick det och vi överlevde hela vägen till MAX och sen hem, haha.
Vi har i alla fall roligt på våra "roadtripps" och jag som hade tagit med rep och skulle knyta en repgrimma på vägen, hann väl inte jag för vi tjåla som mycket  
Ja en trevlig eftermiddag med god mat, kan det bli bättre?
Näää just precis!



Vill ha snö nu så jag och Fia kan köra våra små i våra fina militärpulkor!
Helst på en gång!


Ha en trevlig fortsatt dag
Mvh Sanna och Mimik!

 
 
Emelie

Emelie

25 november 2011 12:31

Jätte fin ju :D De där blir ju toppenbra ;D

http://systrarnawester.blogg.se

Sanna Carlsson

26 november 2011 11:03

Tack! Jag älskar den! :) Bara fixa till vagnen sen är vi värsta ekipaget ;) Haha. Kram på dej!

 
Emelie

Emelie

3 december 2011 12:40

SV: haha aaa jag fattade (; Borde kanske styra upp något då ;D Kram!

http://systrarnawester.blogg.se

Sanna Carlsson

3 december 2011 16:33

Ja nu var det längesen ;) Haha. Kram!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sanna Carlsson - 26 mars 2012 19:29

Bytt blogg till:http://mylittleponies.blogg.se    (Kommer inte vara aktiv här)  ...

Av Sanna Carlsson - 4 mars 2012 11:00

Vilken tycker du är snyggast?Rösta på bästa headern!   Den jag redan har!   Headern nr 1!   Headern nr 2!   Headern nr 3!    /Sanna  ...

Av Sanna Carlsson - 2 mars 2012 11:59


Igår provkörde vi Tarzan och det gick bra, en liten dikeskörning fick vi med då han visst ville dit, haha.Men annars skötte han sej bra och han är ju så härlig denna lilla ponny!  Sen testkörde jag Mimik lite på vägen bara  och han är sitt rätta jag,...

Av Sanna Carlsson - 1 mars 2012 10:00


Dags att hämta hem hö nu igen!  Kingen ska få följa med, kul att han får följa med på lite.Har varit lite dåligt med det nu pga av all halka.Jag och Fia tänkte prova köra Tarzan lite idag och jag tänkte tömköra Mimik eller löshoppa honom, vi får se v...

Av Sanna Carlsson - 29 februari 2012 21:21

Förlåt för dålig uppdate, men har haft min gamla dator och den är så seg så har helt enkelt inte orkar blogga med den.Idag har det varit helt underbart väder så jag och Fia tog våra små ponnyer och tömkörde runt byn, vi tyckte dom behövde komma ut i ...

Presentation


Nu kan ni följa shetlandsponnyn Mimik Gold i stallet, på träning och på tävlingsbanorna igen! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards