mimikgold

Direktlänk till inlägg 26 september 2011

Två rosetter!

Av Sanna Carlsson - 26 september 2011 09:40

Hallå!
Lördagens hopptävling gick jätte bra!
Nettan var endast lite nervös innan dom skulle in på banan, hur lugn som helst och väl inne på banan var det välplanerade ridvägar och bra fart.   
Dom gick felfri första rundan på 40 cm clear round och sen 50 cm clear round fick dom fyra fel då dom kom på hindret lite fel och gick på sidan av hindret, men alla som hoppade 20 cm-50 cm fick en andra chans att hoppa om banan en gång om första gången inte var felfri, så sagt och gjort och det gick jätte bra!
Så det blev alltså 2 jättefina rosetter och nöjt ekipage och väldigt nöjd ägare!   
Jaaaaahappp! Ni kanske vill se lite bilder?
Här kommer några bilder från tävlingen, har dock inga hoppbilder då jag filmade, men filmen får komma ut när jag klippt och fixat färdigt den!  



         Rosettplockarna!    En av två rosetterna   Innan tävling!            Innan tävling!
 

         Kort nere vid sjön        Mimik Gold        Bästaste ekipaget!                Framridning!

Och sen en film från tävlingen också!  

  


 
 
Vanessa

Vanessa

26 september 2011 18:16

gud vad fina dom är! :)

http://vanessagustavsson.devote.se

Sanna Carlsson

26 september 2011 20:55

Javisst är dom! Tack :)

 
Ingen bild

jeanette

29 september 2011 18:37

det såg ju bra ut trår jag :)

Sanna Carlsson

2 oktober 2011 19:23

Ja det gjorde det :) Ni var så duktiga :)

 
Ingen bild

jeanette

13 oktober 2011 07:23

tack Sanna:)

Sanna Carlsson

16 oktober 2011 16:06

:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sanna Carlsson - 26 mars 2012 19:29

Bytt blogg till:http://mylittleponies.blogg.se    (Kommer inte vara aktiv här)  ...

Av Sanna Carlsson - 4 mars 2012 11:00

Vilken tycker du är snyggast?Rösta på bästa headern!   Den jag redan har!   Headern nr 1!   Headern nr 2!   Headern nr 3!    /Sanna  ...

Av Sanna Carlsson - 2 mars 2012 11:59


Igår provkörde vi Tarzan och det gick bra, en liten dikeskörning fick vi med då han visst ville dit, haha.Men annars skötte han sej bra och han är ju så härlig denna lilla ponny!  Sen testkörde jag Mimik lite på vägen bara  och han är sitt rätta jag,...

Av Sanna Carlsson - 1 mars 2012 10:00


Dags att hämta hem hö nu igen!  Kingen ska få följa med, kul att han får följa med på lite.Har varit lite dåligt med det nu pga av all halka.Jag och Fia tänkte prova köra Tarzan lite idag och jag tänkte tömköra Mimik eller löshoppa honom, vi får se v...

Av Sanna Carlsson - 29 februari 2012 21:21

Förlåt för dålig uppdate, men har haft min gamla dator och den är så seg så har helt enkelt inte orkar blogga med den.Idag har det varit helt underbart väder så jag och Fia tog våra små ponnyer och tömkörde runt byn, vi tyckte dom behövde komma ut i ...

Presentation


Nu kan ni följa shetlandsponnyn Mimik Gold i stallet, på träning och på tävlingsbanorna igen! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards